Connect with us

Hi, what are you looking for?

The Sofia TimesThe Sofia Times

КОСМОС

Астронавтите твърдят: Получихме технология от извънземни

Нулевата точка на енергия помага да се достигне междузвездното пространство за отрицателно време.
Според публикуваната кореспонденция между Джон Подеста и бившият астронавт на НАСА Едгар Мичъл, който почина през февруари, тази извънземна технология чука на вратите ни. Готови ли сме за нея?
Отскоро много публикации започнаха да отделят внимание на тази технология. Но помислете за Никола Тесла.
Всичко, което е постигнал в живота си е доказателство, че преди повече от 100 години този учен е бил изключително близо до това, което ние днес наричаме Енергия на нулевата точка.
„Скъпи Джон, поради нестихващата война в Космоса, мисля, че трябва да си наясно с няколко фактора както планирахме в разговора ни по скайп.
Запомни, че мирната извънземна цивилизация от съседната Вселена ни помогна да пренесем енергията на нулевата точка на Земята.
Те не толерират каквато и да е било форма на военна жестокост, нито на Земята, нито в Космоса. Информацията по-долу беше споделена с колегата ми Карол Росин, който работи в продължение на дълги години, рамо до рамо с Вернер фон Браун преди смъртта му.
Заедно с Карол работихме по Договора за неразпространение на оръжия в космоса, който е приложен за твое улеснение.“

《Едгар Мичъл: Тази извънземна технология чука на вратите ни. Готови ли сме за нея?》
Горепосоченият мейл е изпратен от бившия астронавт на НАСА Едгар Мичъл. Мейлът съдържа ценна информация.
Първо, трябва да разберем, че точно сега е най-подходящото време за разкритие. В последните няколко години мнозина изказаха становища за извънземен живот, технологии и НЛО – от бивши астронавти до висши военни.
Сериозна стъпка към откритието за енергията на нулевата точка беше направено, когато Wikileaks реши да публикува мейли от кореспонденцията на Джон Подеста и Едгар Мичъл.
Дали това е най-несравнимата технология, която ще ни позволи да пътуваме в междузвездното пространство?
И може ли с тази нея да се даде обяснение за пътуванията на извънземните? Според много хора отговорът е да.
„Съществува друг начин, без значение дали ще е изкривено пространство или дупка, с който да се генерира енергия, така че да я изкараме от вакумното пространство и факта, че те са тук е достатъчно доказателство“, споделя Джак Кашър от Университета в Небраска.
Енергията на нулевата точка е наречена още сила, която се намира в празното пространство. Най- хубавото е, че тя е достъпна. Това е технология с извънземен произход и хора като Едгар Мичъл са наясно с нея.
Днес ние сме запознати с Ефектът на Казимир. Това е квантова теория, за която се твърди, че най-добре може да илюстрира енергията на нулевата точка или вакумната статична енергия. Смята се, че вакумът е празно пространство.
Според холандския физик Хендрих Казимир обаче там се намират колебливи електромагнитни вълни. Той изказва предположение, че две метални плоскости във вакумно пространство могат да привлекат вълни и така да създадат вакумна енергия.
Тя ще притежава способността да привлече или отблъсне плоскостите. Тази енергия е измерима, когато разстоянието между плоскостите е малко.
Проведени са изследвания в университетите Харвард и Вриж в Амстердам, които се застъпват в правотата на ефекта на Казимир.
Физикът Харолд Пътхоф вероятно е един от малцината, който може да предостави сведения относно тази мистериозна технология.
„Тук не говорим за незначителни учени с научно фантастични идеи. Това е едно преобладаващо течение от иновации, публикувано в сериозни издания за физика и възприето съвсем отговорно от военните и НАСА.
Бях на борда на морски военен самолетоносач и ми беше показано какво би било ако заменим познатите ни енергийни източници“, споделя Пътхоф.

Може да харесате